ÅRSMÖTE 2019

Den 9 februari samlas vi kl. 09.00 för sedvanliga årsmötesförhandlingar, i Villa Manhem på Scandic Hotell, Färjeleden 3, Visby. Villa Manhem är huset längst norr på området. (I mån av plats går det bra att parkera i carportarna nära Manhem)

Motioner inlämnas till styrelsen före den 22 januari.

Programmet för årsmötesdagen:

09.00 - Årsmötet börjar

10.00 – 10.30 Kaffepaus

10.30 – 11.30 Teater

12.00 ca – Sopplunch, kostnad 100 kr.

För att förgylla lördagen lite extra bjuder vi även på teater: ”Som berusad av din närhet ...”, av och med Sven Norberg.

I teatermonologen berättar Johnny Roosval (genom Sven Norberg) om den kärleksfulla och varma relationen mellan Ellen och honom själv. Kärleken går som en röd tråd genom pjäsen, som bl a beskriver parets omfattande brevväxling i över 50 år. ” - Din kärlek har vuxit från en liten glittrande poetisk sagobuske till en stor stark och härlig ek” skriver Ellen.

Välkommen till en intensiv och inlevelsefull teaterföreställning om två människors fantastiska och kärleksfulla liv, hälsar Sven Norberg!

Anmälan senast den 2 februari till gunilla_laustrom@hotmail.com eller 0760-83 56 31. Vid anmälan berätta om du vill äta lunch, samt om eventuella allergier eller liknande. Årsmöteshandlingar kommer att finnas på plats.